WERKWIJZE RECLAMEBUREAU

Jij bent vast benieuwd hoe wij te werk gaan als reclamebureau! Wij werken graag volgens ons vaste ritueel. Hoe we dat doen leggen we uit in deze video. En via onderstaand stappenplan.
Video afspelen over Werkwijzevideo thumbnail

BEKIJK ONZE WERKWIJZE IN ONDERSTAAND SCHEMA

Kennismaking

We gaan met elkaar om tafel om in kaart te brengen wat je precies wilt, waarna we gaan brainstormen over de juiste werkwijze. Dit doen we om samen op één lijn te zitten.
1

Pakket kiezen

Als klant kies je een pakket dat het beste bij je wensen aansluit. Daarnaast kunnen wij ook een pakket op maat maken dat aansluit bij je behoeften.
2

Ontwerp kiezen

Je kiest een ontwerp of wij gaan voor jouw bedrijf aan de slag om een nieuw ontwerp te ontwikkelen. Hierin houden we altijd rekening met jouw wensen en doelen.
3

Aanleveren content/gegevens

Je levert alle benodigde gegevens aan die wij nodig hebben. Hiervoor ontvang je van ons een lijst. Wij geven ook advies hierin zodat je niet vast loopt. Hierin geldt wel een regel "geen input = geen output". Mocht je geen content hebben om aan te leveren dan kunnen wij je daarin voorzien.
4

Wij kunnen aan de slag!

Wij kunnen aan de slag voor de website, logo en/of huisstijl bouwen die jij voor ogen hebt! We maken eerst een concept en na goedkeuring gaan we over tot de fases #1, #2, #3, #4, #5, #enz.
5

Revisie

Tussentijds zullen wij contact onderhouden om de voortgang met elkaar te bespreken. Dit noemen wij revisie rondes, oftewel de boven genoemde fases.
6

Online marketing

Wanneer je ook online succes wilt behalen, kunnen we samen kijken naar de mogelijkheden voor de online marketing op het gebied van SEO, SEA en social media marketing.
7

Finale!

Bij de oplevering nodigen wij je uit of komen wij op locatie om de website, logo en/of huisstijl ontwerp te bespreken en eventuele laatste aanpassingen door te voeren. Daarna proosten we samen op een mooi eindresultaat!
8
×